WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

woensdag 21 maart 2012

Wesley Boer Personal Training



Wesley Boer Personal Training
te Nieuwegein



Vorige week ontving ik, zoals elke dag in de week, een informatieve mail van een leverancier. En geloof me; ik krijg er nogal wat! Maar deze was van een personal trainer. En iets in zijn mail triggerde mij om hierop in te gaan.

Zijn brief bevatte een aantal zinnen die mij intrigeerden:
"Wat we in ieder geval doen is de trainingsvorm en een voedingsschema personaliseren voor elke cliënt, helemaal passend op zijn of haar doelstellingen. Wij passen ons aan de agenda van onze cliënten, zodat we met plezier naar de trouwdag toewerken. Mocht u klanten hebben die graag strak en slank voor het altaar willen staan maar niet goed weten hoe, neem dan vrijblijvend contact met ons op.We helpen graag om het laatste puntje op de i te zetten, dan regelt u de rest!"...

U regelt de rest.. dat klopt, maar sommige dingen kunnen wij als wedding planner inderdaad niet regelen en dat is gewichtsverlies. En ik zie/hoor soms de bruiden ploeteren om toch die oh zo gewilde (en af en toe al gekochte) trouwjurk aan te kunnen.

Maar wat doet een personal trainer dan MEER of ANDERS dan een bezoek aan de sportschool? En DAT, lieve lezers, is wat MIJ dus weer nieuwsgierig maakte. Sterker nog; kan Wesley Boer aan de lezers (lees bruiden en/of bruidegommen) laten ZIEN dat er in kort tijdsbestek op een gezonde, efficiënte en toch plezierige manier aan gewichtsverlies gedaan kan worden? In woord en beeld? Want dan wil ik dat, samen met hem en onder zijn professionele begeleiding, wel aan iedereen laten zien; kom maar op!


En gisteren was het zover; ik ontmoette Wesley en we startten het gesprek op een amicale wijze wat mij meteen aansprak. Want werken met een personal trainer betekent ook een klik hebben, een vertrouwensband hebben met elkaar. Want het wordt bijzonder persoonlijk gedurende het traject.


Tijdens het gesprek, waarin Wesley alles helder en duidelijk uitlegde, kwam ik er al gauw achter dat niet alleen de fysieke kant aangepakt wordt, nee.. ook de mentale/psychische deel komt aan bod. Je gehele levenswijze/-stijl wordt onder handen genomen. Ook een nieuw en gezond(er) eetpatroon wordt door hem aangereikt en geadviseerd. Dit wordt dus eigenlijk een "joint (ad)venture". En wat ik zo leuk vond aan Wesley; hij staat hier bijzonder positief tegenover en heeft er zin in om dit samen te gaan doen!!

Wat ik hiermee wil laten zien, is dat ondanks ons drukke bestaan je toch twee à drie uurtjes per week vrij kan maken om te bewegen. Dat bewegen behalve een doel heeft ook leuk kan zijn. Dat een personal trainer je net even meer kan helpen om je uiteindelijke doel te bereiken. Welke dat ook voor een ieder mag zijn, want voor iedereen is dat natuurlijk iets persoonlijks/anders. Ik wil hier aan bruiden en/of bruidegommen laten zien dat die droom absoluut werkelijkheid kan worden!

Dames en heren; geloof me. Ik heb een waanzinnig (te) druk leven. Een baan waar ik zeker 60 uur per week in stop, twee jonge kinderen met al hun sociale en sport bezigheden, een partner die ook zijn aandacht verdient.. de balans is moeilijk te vinden. Ik geef dat meteen toe. Houd ik van sporten? Absoluut niet! (eigenlijk weet ik dat niet, omdat ik nog nooit op deze wijze "gesport" heb) Heb ik er tijd voor? Zeker niet! (roep ik altijd, maar dat is natuurlijk onzin!) Heb ik er zin in? Mwah.. ;) Eerlijk? JA! Ik vind het spannend! Ongelofelijk spannend, want ik ben perfectionist en ik wil niemand teleurstellen; zeker mijn lezers en vooral Wesley niet (alhoewel hij zegt; vergeet jezelf niet!), maar ook om een stuk van mezelf (persoonlijk) te laten zien, de positieve en negatieve kanten die tijdens dit proces naar boven zullen komen. Want ik twijfel er geen seconde aan; ik zal het zwaar hebben. Maar ik heb een doel! Net als jullie.. en dat doel wil ik bereiken.. net als jullie.. We gaan dat doel SAMEN bereiken!! Samen met Wesley...

Gaan jullie met mij mee op deze ongelofelijk spannende reis? Dit zal ook, vanaf volgende week, maandelijks verslagen worden in een blog voor de website van het bruidsblad Trouwen!


In de komende 26 weken (2 sessies van 13 weken) gaan Wesley en ik twee keer per week trainen. Eén keer per week moet ik dat zelf gaan doen. Samen gaan wij verslag doen wat personal training precies inhoud, we laten jullie d.m.v. foto's zien (de vóór en na) wat het resultaat is zonder iedereen te vermoeien met BMI, vetwaardes e.d. Nee, gewoon "plain and simple". Maatje zoveel naar maatje zoveel. Strakker en lekkerder in je vel zitten en vooral..
je doel bereiken is niet moeilijk. Als je maar de goede hulp hebt!

Let's go Wesley! Ik heb er zin in en vanaf volgende week gaan wij het publiek laten zien wat JIJ, als personal trainer, voor hen kan betekenen en ik zal je "voorbeeld" zijn. Maak je borst maar nat; jij bent streng en ik ben een ongelofelijke mopperpot als het gaat om fysieke inspanning! Wesley en ik zijn er klaar voor.. jullie ook??

Wil je alvast weten wat Wesley voor jou kan doen/betekenen? Neem dan een kijkje op zijn website www.wesleyboerpersonaltraining.nl Je kunt meteen een gratis intakegesprek inplannen of beter nog; doe gezellig met ons mee! Want plezier.. dat moet je delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten