WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

zondag 24 juni 2012

Passion Without Limits - Exclusieve Auto's


Oef, zeg nou zelf.. deze Aston Martin DBS is toch wel een beauty! Ik ben bevoorrecht met een partner die verzot is op auto's en ...

elke vrijdag avond zie ik zoveel auto programma's dat ik het op mijn beurt ook wel kan waarderen.

Een aantal weken geleden ontving ik een bericht voor een samenwerking met een bedrijf met exclusieve (trouw)auto's. Ik bekeek de website en was meteen verkocht. Deze mannen wilde ik zeker ontmoeten en indien mogelijk opnemen in mijn bestand van kwalitatief hoogstaande leveranciers.

Marc en Rob ontmoette ik en de passie waarmee zij spraken over hun bedrijf, Passion Without Limits, was groot. De exclusieve (trouw)auto’s die zij aanbieden, zijn one of a kind;

een oogstrelend mooie Aston Martin DBS, een extravagante Audi R8 alsmede een stijlvolle Audi S5 Coupé.

PassionWithoutLimits is opgericht in maart 2012 door twee enthousiaste autoliefhebbers met een ware passie voor exclusieve en krachtige auto's. Daarnaast bieden zij zorgvuldig geselecteerde tours aan door prachtige omgevingen in met name Duitsland en België, alsmede naar speciale events op circuits. Zij omschrijven hun bedrijf als volgt:

PassionWithoutLimits doet geen enkele concessie op het gebied van exclusiviteit; slechts het beste is goed genoeg. Bij ons vindt u geen twintig jaar oude Ferrari 348 of Porsche 911, doch fantastische bolides.

Zoals Henry Ford ooit zei: Bij ons kunt u elke kleur kiezen die u wilt, zolang het maar zwart is.

Ons wagenpark is meer dan slechts een verzameling auto's. Het zijn stuk voor stuk kunstwerken, waarbij oogstrelende schoonheid wordt gecombineerd met compromisloze kracht. Het is niet zonder reden dat wanneer u ons vlaggenschip, de Aston Martin DBS, tot leven brengt met de kristallen Emotional Control Unit, de klassieke woorden 'Power, Beauty, Soul' tevoorschijn komen in het display voor u. PassionWithoutLimits is in business voor mensen die de droom levend willen houden en de auto's van hun dromen willen rijden.

"We are not limited by uniformity, we are driven by exclusivity, and we are powered by passion".

Maar bovenal zetten zij zich ook in voor het goede doel. En bedrijven die dat doen, MVO (Maatschappelijk Verantwoorde Onderneming), draag ik een warm hart toe. Passion Without Limits doet mee aan het MaartenMemorial Evenement op 2 augustus 2012.

Passion Without Limits wil graag een groot sponsorbedrag ophalen voor het kanker-onderzoek van de MC Erasmus Daniel den Hoed. De MM2011 leverde meer dan € 116.000,= op, hetgeen is geinvesteerd in onderzoeks-

apparatuur voor het Maarten van Sten-laboratorium in het Erasmus in Rotterdam. In de vorige acht MaartenMemorials is in totaal ruim € 885.000,= bij elkaar gereden voor het kankeronderzoek. Dit jaar willen, nee MOETEN, zij een miljoen halen!

Wil je meer weten over dit evenement? Ja, eigenlijk wel, want stiekem zou je best in één van hun auto's willen rijden PLUS het goede doel ermee steunen. WAT een pracht concept!

Kijk op de website , lees er over en beter nog; SCHRIJF JE NU IN!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten