WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

donderdag 6 mei 2010

Moods by Sarah uit Nieuwegein



Nieuw aanstormend talent! Daar wil ik absoluut mijn blog mee beginnen. Zo kan ik Sarah Dikker uit Nieuwegein wel omschrijven en past ook volledig in het beeld wat ik van haar kreeg tijdens onze eerste ontmoeting.

Zij kwam zelfverzekerd op mij afgestapt tijdens de lancering van het NTBO keurmerk in het Westergasfabriek in Amsterdam. Leuke, frisse, meid die duidelijk weet wat ze wil; voor nu.. zichzelf presenteren en kennismaken.

Ze laat haar portfolio zien en ik ben onder de indruk. Het is niet het standaard bloemwerk wat je tegenkomt. Integendeel; it's of the box! Het is creatief, het is ontdekkend, het is een nieuw jong concept en daar houd ik wel van. Haar enthousiastme raakt me. Ze geeft mij een visitekaartje met een streng vol natuurlijke producten. Opvallend..

Bij thuiskomst bekijk ik de stijl van het kaartje; het straalt klasse uit en is stijlvol. Ik mail haar om haar te bedanken voor de kennismaking en ik wil graag een afspraak met haar inplannen. Kort daarop ontmoeten wij elkaar bij mij thuis. Punctueel op tijd.. daar houd ik van.

We raken in een geamuseerd, openhartig, gesprek waarin alles ter sprake komt; vanaf haar jeugd, schooltijd, kansen, streven, doelen.. haar visie. En dat is zo creatief. Ze heeft potentie. Ze wil. Ze heeft drive. Leuk om dat terug te zien in een starter. Want dat is Sarah.. ze heeft kortgeleden haar eigen zaak gestart, Moods by Sarah en ze timmert al lekker aan de weg.

Haar passie raakt mij weer en ik weet als geen ander hoe moeilijk het kan zijn. Zeker in het begin. En hoe fijn het is als iemand z'n hand uitreikt en je wilt helpen. En dat wil ik.. dat doe ik.

Sarah duikt de wereld van bruidsbeurzen in en gaat haar creativiteit de vrije loop geven tijdens de bruidsbeurs in Landgoed Eikenrode te Nieuw Loosdrecht. Maar eerst wil ze samen met mij de sfeer daar proeven, ruiken, voelen.. dan kan ze haar eigen wereld in. Haar wereld van eigenzinnige creaties.

Ik ben zo benieuwd en voel me vereerd dat ik haar van de zijlijn mag volgen in haar weg naar de top. Want ik weet zeker; daar komt ze!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten