WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

zondag 22 april 2012

Zangtalent Faisal Ben Said


Faisal Ben Said
.. een charmante jongeman die fantastisch zingt onder begeleiding van zijn eigen pianomuziek. Ik kreeg de gelegenheid om kennis te maken met dit talent en zijn openhartige, vrolijke en ambitieuze wijze van benadering sprak mij meteeen aan.

Ik vond deze foto van Faisal, genomen tijdens zijn bezoek aan Florida in maart van dit jaar (2012). Er is een prachtige fotoshoot van hem gemaakt. Ik vermeld dan ook graag dat de photocredit van Bridges Cinema is. Op deze blog kun je ook een optreden van Faisal beluisteren.

Faisal vertelde in ons gesprek dat hij o.a. de Talent Night 2010 gewonnen had en dat muziek zijn passie is.


Al van jongs af aan heeft hij piano gespeeld en onder begeleiding van zijn eigen zangkwaliteiten menigeen zijn (en haar!) hart doen smelten. Hij heeft ook twee keer LIVE gespeeld in de Apollo Theater in New York, niet mis natuurlijk! Maar zo ook genomineerd voor de Music Matters Award 2010.

Faisal is van vele markten thuis (songwriter en composer), maar kan ook perfect ingezet worden als muzikale ondersteuning tijdens de ceremonie. Ik weet zeker dat hij ieders hart kan raken met zijn kwaliteiten!

Je kunt Faisal volgen op FaceBook en Twitter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten