WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

vrijdag 17 mei 2013

Koerswijziging Seeds of Love

Beste.. lieve.. geachte.. ALLEMAAL!

Graag wil ik een persoonlijke keuze die ik heb gemaakt met jullie delen.

Na lang wikken en wegen, gesprekken met mijn man en business coach, onrustige dagen en nachten heb ik (uit)eindelijk besloten om slechts één richting aan te houden met mijn bedrijf.

Als ondernemer heb ik gekozen om te stoppen met Seeds of Love en Exquisite Gay Weddings. Ondanks dat deze weddingplanner diensten mij na aan het hart liggen, heb ik besloten om mij volledig te gaan focussen op de organisatie van bruidsbeurzen, onder de naam van Bridal Fairs. Deze keuze was niet gemakkelijk, maar wel één vanuit het hart. Ik ben van mening dat ambitie geen kwaad kan, zolang er een gezonde balans is. En het laatste was nauwelijks meer mogelijk voor mij, met gezondheidsperikelen als gevolg. Geen wenselijke situatie. Niet voor mij en zeker niet voor mijn gezin.

Seeds of Love heeft vanaf 2009 vele schitterende bruiloften neergezet. Exquisite Gay Weddings ontstond in 2011 uit het homohuwelijk van QMusic doch heeft nog een flinke dosis inspanning nodig om te groeien. Net zoals het kantoor in het Italiaanse Genua waar vanuit exclusieve bruiloften georganiseerd zouden worden. Echt geweldig om allemaal te doen, maar helaas… het vergt ongelofelijk veel energie. Tijd om keuzes te maken.

Ten aanzien van de trouwbranche gaat mijn voorkeur vooral uit naar business-to-business. Ik vind het geweldig om leveranciers en bruidsparen via een platform bij elkaar te brengen. Dat is ook de reden waarom ik in 2010 met Bridal Fairs startte. Mijn hele hart en ziel zit hierin en de bruidsbeurzen organiseer ik met veel passie. Ik ben dan ook trots dat ‘de organisatie van sfeervolle bruidsbeurzen in stijlvolle trouwlocaties in Midden Nederland’ al meer dan 15 succesvolle edities op haar naam heeft staan.

De grote bruidsbeurzen zijn nog steeds succesvol, maar ik ben van mening dat bruidsparen in de toekomst vooral intiemere weddingfairs met persoonlijke aandacht wensen. Een groeimarkt dus, waar ik mij volledig op ga richten. Bridal Fairs gaat in dit kader landelijk uitbreiden.

Afsluitend dank ik vooral en vooreerst mijn fijne netwerk voor hun betrokkenheid bij Seeds of Love en Exquisite Gay Weddings. De bruiloften die van de zomer nog op de planning staan, voer ik vanzelfsprekend met zorg en betrokkenheid uit.

Daarna is het tijd voor 100% focus voor Bridal Fairs. De geheel vernieuwde website gaat binnenkort online. Bij deze nodig ik alvast alle bruidsparen uit om een keer langs te komen om te ervaren waar de bruidsbeurzen van Bridal Fairs voor staan; hoge kwaliteit en service, intieme sfeer en vooral the personal touch!




Met lieve groet,
Inge Bergakker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten