WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

dinsdag 23 april 2013

Ontmoeting met Jan Vayne


Begin april 2013, een oproep via FaceBook.. bij 100 likes gingen ze het bijwonen van een concert met meet en greet verloten met piano virtuoos Jan Vayne. Dat leek mij wel wat, want ik ben GEK op pianomuziek en die van Jan is schitterend dus hop.. liken die page en ik deelde het meteen met mijn netwerk. Want wie weet, misschien was er nog wel iemand die interesse had hierin... en waren we sneller bij die 100 ;)

Echt, door puur toeval (want met zoveel vrienden kun je niet alle berichten lezen per dag) kwam ik het volgende tegen in mijn tijdlijn:

Niet te geloven. Ik had via FaceBook gewonnen! En beter nog... Pearl Jozefzoon (bekend van haar optreden in The Voice of Holland met Ben Saunders, Pearl werd 2e) zou ook bij dit concert aanwezig zijn. Twee geweldige mensen bij elkaar, wat een duo, wat een avond stond ons te wachten!

Ja, ons, want Angelina Kunst (visagiste bij Visagie Kunst en inmiddels een lieve vriendin voor mij) was mijn "date" voor de avond. Helaas hadden wij niet zulke goede plekken in de kerk waar het concert werd gehouden waardoor ons zicht belemmerd werd, maar daarentegen konden wij het prima horen.

Naderhand kwam Petra van Hazendonk, het gezicht achter Vaynes Bookingsbureau, ons ophalen voor de meet en greet. Wat een heerlijke, met een aparte humor gezegende, man is Jan. Geen poeha, gewoon Jan. Pearl maakte ook even tijd vrij om voor de foto te poseren. En deze vrouw heeft een stem, om kippenvel van te krijgen! Zo mooi... en die twee samen.. een absolute must om een keer mee te maken!


Dank voor deze geweldige, memorabele, avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten