WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

zaterdag 23 oktober 2010

Bruidsbeurzen



Seeds of Love Bridal Fairs





De Gemeente Woerden was van plan om bruidsbeurzen te gaan organiseren. Zij namen contact op met Brenda Leusink van Bijzondere Bruiloft , maar Brenda had andere bezigheden en adviseerde contact met mij op te nemen, temeer dat ik ook in de nabije omgeving woon. En zo geschiedde.. Janneke Roede belde mij op met de vraag of ik zin had om voor hen een bruidsbeurs op te starten. De Kloosterhoeve in Harmelen zou de kick-off zijn. Gevolgd door de 7 andere locaties die de Gemeente rijk is.

En het leek mij GEWELDIG! Het ligt in het verlengde van hetgeen ik nu al doe en zo kon ik ook meteen mijn netwerk aanboren. En uitbreiden. Een nieuwe uitdaging die ik zeker niet uit de weg ging... maar niet alleen Kloosterhoeve wilde een bruidsbeurs, nee... Landgoed Eikenrode kwam nog geen 2 weken daarna met hetzelfde verzoek! Dat zou makkelijk er bij kunnen. Binnen één week twee bruidsbeurzen.. tuurlijk, dat doe ik zo...

NOT!

Wow! Wat kwam er een hoop bij kijken. Daar vergiste ik mij behoorlijk in. Behalve het werven van exposanten (wat overigens helemaal niet zo moeilijk ging zoals ik in eerste instantie verwachtte) kwam er natuurlijk ook een administratie bij kijken. Ai! 48 exposanten in totaal bij 2 beurzen. En ik was nog even "iets" vergeten; de zomervakantie van 6 weken zat er tussen! De kranten en tijdschriften moesten advertenties krijgen. Poeh! Niet mis allemaal waar je aan moest denken om een geslaagde bruidsbeurs neer te zetten. Desondanks lukte het mij toch!

De Kloosterhoeve in Harmelen was als eerste.


En wat een geweldig team had ik bij De Kloosterhoeve! De indeling werd door de jongens goed geregeld, de tafels van de exposanten stonden klaar. En iedereen werd voor de opening naar buiten gestuurd waar een speech gehouden werd en zelfs al een aantal bezoekers stonden te wachten. De zenuwen GIERDEN door mijn keel! En precies om 7 uur gingen de deuren open en iedereen stond paraat. Naderhand kreeg ik van alle partijen postieve berichten. Ik voelde me zo trots als een pauw!

Zondag daarop was Landgoed Eikenrode in Nieuw Loosdrecht.


Hier hadden we iets meer "hick-ups" en minder bezoekers dan waar we op gehoopt hadden. Desondanks waren de meeste partijen toch tevreden met het doelgerichte publiek. En ik was helemaal blij met Maarten Smeenk van Save my Wedding die geheel belangeloos een videoregistratie maakte hiervan!

Deze is ook terug te vinden op de website. Absoluut de moeite waard om deze te bekijken.

Zoals eerder gezegd; Gemeente Woerden heeft NOG 7 locaties die gepromoot dienen te worden. Voorlopig kan ik mijn lol op dus! Landgoed Eikenrode heeft gekozen voor de open dag die jaarlijks zal gaan plaatsvinden.

En ik? Ik heb ZO ongelofelijk genoten van alle nieuwe en warme contacten die ik heb opgedaan dat ondanks wat tegenslagen ik absoluut verder zal gaan met de organisatie. Of ik in de toekomst 2 in 1 week doe, is vraag twee. Ik denk het niet :), maar ik laat me ZEKER niet uit het veld slaan en na alle hartverwarmende berichten van exposanten heb ik inmiddels een aantal vaste leveranciers die elke keer weer mee zullen gaan! TOP! Dus laat de volgende (Kasteel Montfoort) maar komen! Ik ben er helemaal klaar voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten