WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

woensdag 1 december 2010

Hip Je Huwelijk In

Jaaa... dat had ik Chantal Buitendijk, van Hip Je Huwelijk In, beloofd. Als jij wat voor mij kan doen dan zal ik er over bloggen. En nu.. eigenlijk VEEL te laat, kom ik mijn belofte na :)

Want Hip Je Huwelijk In, het geeft het al aan, zorgt voor trendy dingen. Haar website alleen al spreekt menigeen aan. Ze is een goede blogger, a devoted mother (ik geef het je te doen, AL die kleintjes om je heen ;) en TOCH nog werk gedaan krijgen.

Chantal had ik benaderd om iets te bedenken voor mijn bruidspaar. Een chinese bruid die een paar kleine tradities gedurende de bruiloft liet doorvoeren. De bruid vertelde mij al dat er VEEL geld vanuit de familie en hun vrienden in handen gegeven zou worden. Of de bruidegom aan het eind van de avond zijn jasje mocht legen en aan mij alles in bewaring kon geven.

Dat leek mij nou niet bepaald een goed idee; een borstzak VOL met enveloppen. Erger vond ik het idee toen de bruid vertelde dat haar vader een schoenendoos uit de kast gepakt had en het wel daar in zou stoppen. Dus Chantal en ik gingen brainstormen en zij maakte voor mij een MEGA grote envelop. Nee, niet helemaal waar.. niet één, nee TWEE!

Deze werd vervaardigd van glanzende stof die wat chinezig aandeed. Een prachtige sluiting om het af te maken. Een gepersonaliseerde kaart erbij et voila; ik kon niet geloven wat ik zag toen dit met de post binnenkwam!

Mijn bruidspaar kwam op een avond langs, om alles te brengen wat nodig was op de bruiloft. En toen overhandigde ik hen dit kado. Ze vonden het PRACHTIG en lazen het kaartje en schoten in de lach.







Want wat wil het geval? Chantal maakt nl. ook prachtige ringkussens en zij hadden bij HAAR een ringkussen besteld! Wederom zo'n persoonlijke noot erbij.. en juist die "personal touch" vonden ze GEWELDIG!

En Chantal is niet alleen een creatieveling, ze is ook nog eens een GOED mens. Nu ook weer steunt zij 3FM Serious Request! Altijd aan een ander denkend.. en dat siert haar!

Ik hoop dat wij nog HEEL LANG van haar werk mogen genieten! En van haar blogs..

Chantal, nogmaals BEDANKT! Ook namens mijn bruidspaar.

1 opmerking: