WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

woensdag 1 december 2010

Weddingplannersdag 2010

Weddingplannersdag 2010

25 november 2010... de Weddingplannersdag georganiseerd door Swinging.nl MET de wedding planner verkiezing erbij. DUBBEL feest! En dit was de eerste keer dat ik mee ging en ik had hoge verwachtingen gezien het filmpje van vorig jaar :)

Vanwege de slechte weersvoorspellingen werd mij geadviseerd RUIM op tijd te vertrekken. Ja, maar wat IS ruim? Half uur? Uur? Wat kon ik verwachten aan file richting Overveen? Dus ging ik meteen door nadat ik de kinderen naar school had gebracht. Martijn merkte meteen HOE enthousiast ik was; ik was ongeveer een uur te vroeg geloof ik :(

Hoe dan ook; ik kon voor aanvang alvast de locatie en de omgeving bekijken van Orangerie Elswout. Wat een prachtige gebouwen en de setting is werkelijk adembenemend!








We werden bij de ingang, waar de bussen stonden, ook nog eens opgevangen met dixieland muziek van de Dixieland Band! En in de bus, op weg naar onze eerste locatie, werden we al door de hostesses van Swinging.nl verwend met heerlijke cupcakes van Cupcakery.


Sowieso ontbrak het tijdens de dag niet aan entertainment. Mijn hemel, wat werden wij in de watten gelegd door Swinging.nl!







Hier een compilatie van het entertainment. Van links naar recht en van boven naar onder:
- Hostesses op de bussen van A Klasse Trouwvervoer
- Award winning jazz zangers Ilse Huizinga
- Zangeres Leonie Meijer
- Muzikale catering van Zahi
- Illusionist Robin Matrix
- Soulzanger Delano Weltevreden
- Akoestisch trio De Swingers
- Feestband BOOM!
- The Masters of Magic Ronald Morray en Peter Vogel

En al dit entertainment werd ons aangeboden tijdens de tour langs de locaties. Die waren zeker niet mis. Met de bus gingen we nl. naar Amsterdam en bezochten de volgende prachtige trouwlocaties (van links naar rechts, van boven naar onder):
- De Industrieel Groote Club
- Grand Hotel Krasnapolsky
- Op de Salonboot de Soeverein van Arno en Boen naar
- NH Hotel de Doelen om terug te keren naar
- Orangerie Elswout te Overveen


De ene locatie nog mooier dan de ander. De culinaire hoogstandjes kon ik echt niet aan mij voorbij laten gaan! Ik genoot met volle teugen.. eigenlijk TEVEEL teugen.. :)

Bij Grand Hotel Krasnapolsky werden wij ook nog eens getrakteerd op een "bruiloft" waarbij trouwambtenaar Guusta Veldman een komische speech hield.
De jurk kwam uit het atelier De Witte Markies van Mary Borsato en het trouwpak van Roka herenmode.

Eenmaal weer aangekomen bij Orangerie Elswout konden wij genieten van de walking diner. Zalige hapjes die onze hongerige buiken ingleden.

Daarna werd de Wedding Planner 2010 bekend gemaakt; BEAU MARRIAGE! Van harte gefeliciteerd met deze prestatie!


Aansluitend nog eens de Trouwbranche Borrel die in samenwerking werd georganiseerd met de NTBO. Deze werd ook nog eens muzikaal ondersteund door de intieme setting van Boom! waarbij saxonist Pepiijn zijn kunnen weer liet horen!

Helaas VLOGEN de vrouwen om illusionist Martijn Martel waardoor ik niet meer in de gelegenheid werd gesteld zijn kunsten met ballonnen te aanschouwen. Volgende keer maar weer..

Natuurlijk waren er achter de schermen VEEL meer mensen betrokken bij de organisatie, bijv. RWD Producies, BWPN, BUPW, trouwportaal Trouwassistent, de jury en natuurlijk zijn de foto's gemaakt door een vakfotgrafe; Ilona Hartensveld!

Ik kan nog wel uren doorgaan, maar het enige wat nog resteert om te zeggen: BEDANKT Erwin en Martijn voor deze fantastische dag! Ik weet dat jullie het niet alleen konden, dus natuurlijk bedank ik ook alle anderen die hierbij op de een of andere manier bij betrokken zijn geweest.

Volgend jaar ben ik weer van de partij.. REKEN MAAR!

1 opmerking:

  1. Hi Inge,

    Leuk om je blog te lezen, heerlijk om te zien hoe het is gelukt om het iedereen naar hun zin te maken. Hopelijk weer tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen