WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

dinsdag 16 oktober 2012

Leveranciers... 100e blog!


Niet te geloven; vandaag mijn 100e blog! Waarover zal die gaan, dacht ik. Ik had deze blogs nooit kunnen schrijven als het niet was voor al die geweldige leveranciers die achter mij staan! Dus wil ik hen EERST allemaal BEDANKEN daarvoor!!




Er gaat geen week voorbij of ik heb contact met een (bestaande of nieuwe) leverancier. Hetzij een persoonlijk gesprek of via de mail. En ook al ben ik van mening dat een wedding planner een uitgebreid netwerk dient te hebben zodat ze bij elk bruidspaar de passende leverancier kan plaatsen, toch zijn er een aantal die NET dat beetje meer bieden aan kwaliteit en service dan een ander. De kwaliteit die bij mijn visie past.. en uiteindelijk bij die van mijn bruidsparen.

Ik heb ook een link pagina op mijn website. Degene die je als eerste ziet zijn mijn preferred suppliers, dat zijn leveranciers waar een goede band mee is ontstaan en die voor kwaliteit/optimale service staan. Allemaal leveranciers die ik persoonlijk ken en waar ik graag mee werk. Zo ook bij Exquisite Gay Weddings waar ik NOG kritischer ben in mijn selectie.

Wie heb ik deze week persoonlijk ontmoet? Patrick, eigenaar van Bloomfeld in Amsterdam, in het hartje van de Jordaan. Wil je een EXCLUSIEVE bruidsjurk? Dan moet je hier ZEKER naar toe! Vera Wang, Max Mara, Claire Pettibone etc. Deze exclusieve merken zijn alleen maar verkrijgbaar bij Bloomfeld!

De beste designer trouwjurken van internationale allure voor het midden+ en hoger segment. Een lust voor het oog! De service staat hoog in het vaandel bij Bloomfeld. Je krijgt een exclusieve afspraak in de zaak. Tijd voor de bruid en haar persoonlijke wensen. Zeker de moeite waard om een keer een afspraak bij hen in te plannen!

En als je dan TOCH al gekleed bent in the best of the best, laat je dan ook vervoeren op een sjieke wijze; per helicopter! Daar kan Helicoptervluchten dan voor zorgen.


Wat een luxe om als bruidspaar dan vervoerd te worden naar je trouwlocatie per helicopter, waar je gasten op je staan te wachten. Tijdens het uitstappen wordt je opgevangen door een gentleman van Helicoptervluchten volledig in pak gekleed (zoals het hoort!) en geloof me; je steelt de show! Daar sta je dan, in je designer jurk, je stapt uit een helicopter bij je trouwlocatie.

Wat dacht je van bijvoorbeeld Finley, het Witte Huis in Loosdrecht? Als je het dan toch hebt over topkwaliteit en goede service, dan is dit de perfecte trouwlocatie. Gelegen aan de Loosdrechtse Plassen en het uitzicht vanuit de Overview is "breath taking". Je ceremonie daar plaats laten vinden is het summum van romantiek! NIETS, maar dan ook niets is hen te veel. Mogelijkheden te over.


Wat een prachtige leveranciers toch? En dit is maar een glimp van hen die in mijn netwerk zitten. Ik ben dan ook TROTS op elke van hen. Want door onze krachten te bundelen, door onze samenwerking, zorgen wij er voor dat bruidsparen de dag van hun leven beleven! En daar ben ik best wel trots op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten