WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

dinsdag 23 oktober 2012

Musical on Demand



Musical on Demand.. première concert in Haarlem op 22 oktober 2013..





Musical on Demand... ik had geen IDEE wat ik hierbij moest bedenken; musicals? Klein? Bruiloften? Ik werd uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het première concert van hen. Half 9
's avonds in de wachtkamer van perron 3a in Haarlem. Op 22 oktober 2013. Ik vroeg collega Renate Badloe van Classy Affairs of zij geïnteresseerd was om mee te gaan, wel zo gezellig.

Eenmaal aangekomen was het een drukte van jewelste, overal camera's en video opnamen. Gezellige drukte dus. De avond begon en gaandeweg begreep ik wat er allemaal mogelijk is met deze fantastische mensen!

De website van hen vertelt het al een beetje: zij produceren musicals in elke vorm. Van een intiem moment bij een bruiloft (denk aan bijvoorbeeld de ceremonie, de openingsdans of als entertainment van je feestavond!) tot en met een avondvullend programma met koor en concert. Wow!


Van tenor Tony Neef kreeg ik kippenvel en Mezzo Sopranen Renée van Wegberg blies mij met haar volume zowat van mijn stoel af! De andere getalenteerden hadden allemaal hun eigen geweldige kwaliteiten. Van een lach tot een traan werd ik bewogen gisteravond!

Het is fantastisch om te zien wat een talent Nederland heeft, op elk vlak zo'n beetje. De televisie programma's springen er ook op in, dat is duidelijk te merken aan de diversiteit die momenteel te zien is. Eigenlijk zou dat voor MOD ook wel een mooie markt zijn...

Tijdens één van hun optreden werd ik zo geëmotioneerd door een lied wat zij brachten m.b.t. afscheid nemen van het leven, dat ik meteen moest denken aan Mark van Leeuwen die pas gestart is met Mooi Rouwen. Als er IETS is wat dit mooi kan ondersteunen, dan is het Musicals on Demand wel. En dat is het mooie van netwerken; verbinden aan elkaar!


En nee, Inge gaat de deur niet uit voordat zij een mooie foto heeft kunnen krijgen van in ieder geval twee topsterren van de avond, waarbij ik de hoop uit mag spreken hen ooit te mogen/kunnen inzetten bij een bruiloft! Dank je voor het nemen van de foto, Henriëtte van Just Say Yes wedding planning die wij ook aan het eind van de avond mochten treffen daar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten