WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

woensdag 28 november 2012

Spirit of Winter te Apeldoorn


Na een relatief kort tijdsbestek (het was maar vijf weken!) is het mij gelukt om met roulerende trouwbranche leveranciers deel te nemen aan de Spirit of Winter dat bij Paleis 't Loo werd gehouden! In onze Spirit of Wedding tent had ik een topteam gedurende 5 dagen en een avond. Het was een feest om dit samen met hen te ervaren. Ik vertel er graag wat meer over!

Vijf weken voorafgaand aan de fair begon dit gezellige avontuur. Vijf dagen deelnemen met Glossy Magazine Wedding editie en een roulerende groep aan "preffered suppliers" waar ik graag mee werk. En dat was me wel een lijstje geworden! Aan deze dagen deden de volgende leveranciers mee:

SkyFly, Bijzondere Huwelijkssluiting, Wellies Wonderland, Wesley Boer Personal Training, Edwin Monteyn en Gijs van Winkelhof, Ton Gerritsen, MarryWise, Visagie Kunst, Jennifer Hejna Photography, LipDub, The Cake Lounge, BoekDieBand.nl, Unielle Couture, Mel Sikkema Photography, TextRing. WeddingBliz en Covers Couture.

Sponsors die mee deden waren: Don Florito (bloemen), Sfeerhof Webshop (candle bags) en Sir George Gelegenheidskleding (pak voor promo-bruidegom).

Het was soms best afzien; 's morgen vroeg opstaan (en dan heb ik het over 6 uur eruit!) om op tijd aanwezig te zijn, zorgen dat de tent al ietwat opgewarmd was (die kachels waren fijn om even bij te staan, maar zo'n grote tent verwarmen was niet hun sterkste kant ;) en plekken gereed maken voor hen die er die dag zouden zijn. Alles werd goedgemaakt door het zien van al die enthouasiaste mensen die naar de fair kwamen. Nee, het was geen fair met een doelgericht trouwpubliek, maar al met al hebben wij zeker 40+ potentiële bruidsparen -of mensen die een bruidspaar in de familie hadden- gesproken. Voor een try-out voor zo'n landgoedfair is dat best goed te noemen! En eerlijk is eerlijk; die dames van Covers Couture hebben sales bloed in hun aderen stromen! Wat een feest om twee dagen met hen mee te maken!! Delia en Alexandra heb ik in mijn hart gesloten...

Mijn "stagiaire" Lindsey had zich bereid gevonden om gedurende een aantal dagen promo-bruid te zijn voor deze fair. Op woensdag heeft Jennifer Hejna prachtige foto's van haar gemaakt in een jurk die door Unielle Couture ter beschikking werd gesteld.

Zeg nou zelf; een plaatje toch? En wat fijn dat Wesley zich opgaf voor promo-bruidegom die dag ;)

Maar sowieso was woensdag een geweldige dag; die ochtend konden Mariëlle en ik iets doen wat wij graag doen; een geheim huwelijksaanzoek tot stand brengen! In een aparte blog vertel ik hier meer over. Maar om zoiets met Mariëlle Jongmans, van Bijzondere Huwelijkssluiting, te mogen doen, is altijd een feestje op zich! Ook fijn dat Henk Hendriksen, van LipDub, dat aanzoek opgenomen heeft en er een mooie videoregistratie van gaat maken.

Vrijdag was het feest bij Spirit of Winter; zij vierden die dag hun 5-jarig jubileum. Voor die gelegenheid hadden wij gezorgd voor een promo-bruidspaar. Lindsey werd die dag ondersteund door Giorgio.


De jurk die Lindsey aanhad werd ter beschikking gesteld door Covers Couture. En ja, het was koud ;) Maar Lindsey ging dapper door. Het pak wat Giorgio aan had werd aangeboden door Sir George Gelegenheidskleding. En de foto's werden gemaakt door Mel Sikkema Photography.

Qua promo werd er erg veel, vanuit de organisatie van 4AllEvents, gedaan. Onvoorstelbaar veel. Antoinette Vrisekoop gaf tijdens haar radio interview ook veel aandacht aan de Spirit of Wedding. Ook IK werd geinterviewd door RTV Apeldoorn. Je kunt mij terughoren rond de 28e minuut. De Stentor, ook één van de standhouders, heeft zelfs een leuke foto van ons gemaakt voor in de speciale zondag editie :D


Wat ik zeker nog onder de aandacht ga brengen, met een aparte blog, zijn de steltlopers van Theatergroep InGrallae. Zo'n "bruidspaar" is natuurlijk GEWELDIG entertainment op een bruiloft! Of niet dan?

Ik wil dan ook iedereen, die op welke wijze dan ook aan de Spirit of Wedding heeft deelgenomen, bedanken voor de gezelligheid en het feit dat jullie er waren! Het was genieten met zo'n fijn team om mij heen! Tot een volgende keer :D



Geen opmerkingen:

Een reactie posten