WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

zondag 10 februari 2013

Alice Sunderland en Millenove in Laren

Als IK aan Alice denk, denk ik aan lang, blond, succesvol, maar vooral.. juwelen op maat met vooral veel diamanten!

Toen een aantal wedding planners uit het hoge segment door haar uitgenodigd waren om haar nieuwe atelier bij Millenove in Laren te komen bekijken, wilde ik daar absoluut bij zijn. Want Alice ontwerpt en vervaardigd de prachtigste juwelen die maar voor te stellen zijn. Haar collectie "Everlasting Moments" is daar een voorbeeld van: een waanzinnige mooie ring met 365 fonkelende diamanten, een kalender ring! De ring kan uit elke kleur goud gekozen worden die men wenst en elke diamant representeert een dag van het jaar. Heb je een speciale datum die je wilt vereeuwigen, bijvoorbeeld je trouwdag?

Laat dan op DIE dag een gekleurde diamant in de ring verwerken. Een hele persoonlijke ring. Ik wist niet wat ik zag! Wat een juweel!!

Maar niet alleen ringen komen onder de vingers van Alice vandaan, elk op maat gemaakt sieraad is haar niet vreemd. Zo ook horloges. Om inspiratie op te doen, moet je echt even haar website bekijken.

Alice heeft bij Millenove in Laren een atelier gevonden waar ze haar collectie ten toon kan stellen. Millenove is daar enorm blij mee, want zij voeren drie internationale merken (Millenove, Adolfo Courrier en Messika)...


en de aanvulling met Everlasting Moments past perfect bij hun drie eigentijdse juwelencollectie. Millenove is ook een beleving op zich. De store in Italiaanse sferen onderscheidt zich met de unieke, exclusieve ontwerpen. Behalve dat je bij binnenkomst ontvangen wordt met een glaasje Champagne, komt daar ook uiteraard persoonlijke service en vakkundig advies bij. Ontvangen worden in deze ambiance, in Laren.. the place to be!

Ik, persoonlijk, ben helemaal wild van de Messika collectie uit Parijs. Ik krijg nl. vaak de vraag van bruidegommen om met een ander alternatief aan te komen voor een trouwring.

De Move Collectie heeft hier een pracht exemplaar voor; Men's Move Bracelet, een persoonlijke en op maat gemaakte armband, een sieraad voor elke man van deze tijd. Voor de vrouw is er een passende ring: Bangles.

Ben je als bruidspaar op zoek naar luxe, stijl, maar vooral een persoonlijk op maat gemaakt juweel? Dan is een bezoek aan Alice Sunderland bij (en/of) Millenove een must!

1 opmerking:

  1. Om grensverleggend te zijn moet je over moed beschikken. Anders durven zijn vergt extra inspanning en risico. Millenove is zo'n atelier, een atelier dat ongebaande paden durft in te slaan. Het bevreemd mij daarom niet dat Alice Sunderland en Millenove elkaar gevonden hebben. Een speling van het lot of een logisch gevolg van in het verleden gemaakte keuzes? Ik denk het laatste. Sta je open voor nieuwe inzichten en nieuwe ervaringen dan kun je jezelf een groot plezier doen. Driemaal raden waarmee ..... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen