WEBLOG VAN WEDDINGPLANNER INGE BERGAKKER - SEEDSOFLOVE.NL

vrijdag 22 februari 2013

Leukedingendoen.. Leuk mens!



Enige tijd geleden werd ik benaderd door de website Leukedingendoen. Of ik voor hen wilde bloggen... maar NATUURLIJK wilde ik dat! Hmm.. misschien toch handig als ik EERST de website bekijk ;)

En wat een keileuke website. Je kunt er van alles vinden, tips en trucs; van culinair tot romantisch, van thuis tot cultureel etc. En of ik voor het ROMANTISCHE deel dus, wilde bloggen. Oh ja.. dat zit wel goed! EN er zat een fotoshoot bij in de studio van Paul D. Scott in Amsterdam. Oh oh oh, wat hebben wij gelachen. Het moeilijke is om daarna nog serieus te zijn. Maar Paul weet hoe hij de mens achter de lens ontspannen moet krijgen, complimenten.

En op 14 februari jl., Valentijnsdag, ging niet alleen mijn blog bij hen online, ook mijn "new and improved" website! En dit moest natuurlijk gevierd worden!!

Dus, elk bruidspaar die op Valentijnsdag ten huwelijk is gevraagd en de diensten van Seeds of Love als Master of Ceremonies (of als wedding planner natuurlijk) inschakelt, krijg een LOVE SHOOT t.w.v. € 375,= KADO van niemand minder dan Ralf Eppel van Eppel Fotografie! Deze actie is een jaar geldig, dus kom maar op.. wij werken heel graag samen en kijken al uit naar jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten